Det blir allt ett litet inlägg från mig idag....

Jag vet inte hur jag ska förklara dagen, men jätte bra har den absolut inte varit.
Jag har varit på dåligt humör, sov inte så mycket inatt.
Dagen började med nationellt prov i engelska A. Kanske inte den bästa starten på en skoldag, men det gick bra i alla fall.
Sista lektionen jag produktionsutrustning, dvs programering. Jag fattar itne vad det var med mig på dne lektionen. Jag avr så trött. Sov nog bort halva lektionen :S
Just nu e jag hemma. Har precis käkat lite. Snart e de dags att plocka fram tyskaböckerna och göra läxan som ska lämnas in i morgon. Förmodligen så tar det bara en timma, så resten av kvällen kommer gå till att skriva på APU-arbetet. Just de, en stund kommer gå till Sofia också.

Meningslöst inlägg är vad det här blev, men men....

Nu ska jag plugga :/

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0