En mycket bra dag!

Min dag börjar lida mot sitt slut. Om jag ska samanfatta den med ett ord så får det bli: KANON.

Den började med att jag var tveksam till att gå till skolan. Har som sagt haft migrän inatt. Under förmiddagen försvann den, men då var det 2 timmar till bussen gick. Gissa vad jag gjorde.... Haha, en promenad blev det, dock bara 4 km. Väl hemma igen var det bara att leta fram lite kläder, sminka mig och städa lite i rummet. Om jag skulle åkt direkt till skolan skulle jag vara där 11.50 och jag började 13.10 idag. Jag bestämde mig för att ta en tur inne i Nordstan. Visst blev det en del inköp. Ett presentkort till Carro, lite nytt smink och såklart en Chai latte

Jag var i skolan typ 12.50. Då var det bara att ta fram tyskaboken och plugga lite grammatik, nationellt prov på onsdag...
13.10-16.30 var det grupparbetet som skulle fixas. Min grupp fick gjort riktigt mycket. Imorgon ska vi göra klart powerpointen, ta reda på lite siffror och sedan får var och en tänka igenom vad som ska sägas.
Det kommer helt enkelt bli ganska slappt.

Imorgon morgon är det idrott (8.00-9.20) Jag tycker inte så jätte mycket om att ha idrott på morgonen, men vi ska ha innebandy så det kommer bli bra.

Efter idrotten är det Matte lektion. Hmm, när hade vi matte sist, haha, vecka 6. Hur många kommer ihåg vad vi gjorde då? Tror inte någon gjorde det faktiskt. Jaja, det kommer nog bli bra.

Efter skolan kommer jag behöva plugga. Ska försöka få pluggat en del tyska. Om jag tröttnar på det kan jag ju alltid plugga engelska eller skriva mer på mitt APU-arbete.
Dessutom så kommer en promenad att klämas in någonstans.

Nu får det räcka för mig.
Det är dags att packa idrottskläder, leta fram matteboken och sedan är det sängen som gäller.
Ska bli gött att sova ^^

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0