:)

Varför ligger bloggen nere när man behöver den som mest.
Under tiden som bloggen låg nere kom jag på hur mycket som helst att skriva... Tror du jag kommer ihåg vad det var? NEJ!
Jag har minne som en guldfisk...
Fattar verkligen inte vad som hänt med mitt minne. E de kanske så att jag inte vill komma ihåg saker? 

Just nu fattar jag inte varför jag sitter här. Håller egentligen på med mitt APU-arbete, sheet vad tråkigt de e... Men men, det kunde varit värre....

Gårdagen var kanonbra tycker jag. Eller ja, ganska bra kanske man ska säga. På praktiken gick det väl sådär, lyckade tappa nästan alla skruvar, brickor och muttrar. Fattar inte varför :S
Jag fick sluta 30 minuter tidigare. Mycket härligt:)
Gick en stund i Göteborg, gött att bara gå omkring och slösa tid.
Ville överraska mitt hjärta, Sofia, så jag köpte en ros till henne. Sheet vad glad hon blev när jag gav den till henne. Det går inte att förklara hur mycket du betyder för mig hjärtat. <3

18.00 var det dags för inventering med innebandylaget, BLÄÄ!
Det gick ganska bra, men jag vill helst inte se massa grattiskort eller blompåsar på ett tag. Man blir ju skadad av att räkna sånt....

Kan inte skriva mer nu, måste plugga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0