Första riktiga lektionen på ett tag...

Sitter just nu på den första riktiga lektionen sedan veckan 10. Det känns konstigt. Under praktiken längtade jag tillbaka till skolan, till alla kompisar. Men nu när man väl är tillbaka i skolan så vill man bara tillbaka till praktiken. Det dröjer dock låååång tid innan det är dags för nästa praktikperiod. Om jag har riktigt otur så e det ett år kvar.

Idag har jag snackat med både sjukgymnasten och läkaren. Båda två tyckte att jag skulle vila min fot en vecka eller två. Det är risk att jag drar av ledbandet om jag tränar nu. Sheet, nu står jag inför valet och kvalet. Chansa på att foten håller de sista fyra träningarna eller avsluta säsongen nu, två veckor i förtid. Jag vill helst träna de sista träningarna, men tänk om foten pajar. Det har jag absolut inte lust med. Jaja, ikväll får jag bestämma mig. Jag kommer befinna mig i Idrottshallen klockan 19.00 imorgon även om jag inte ska träna.

Nää, nu ska jag koncentrera mig lite på lektionen :)

Ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Räkan

AVSLUTA SÄSONGEN NU! ANNARS SÄGE RJAG TILL MARTIN!!!Vill inte ens tänka tanken att få ett sms i Istanbul där det står att du har dragit av ledbandet :'(

2008-04-07 @ 15:14:27
Postat av: Båten

Jag tror inte det e någon fara att träna de sista träningarna trots allt. Har precis varit ute på en 8 km lång promenad, och det kändes ingenting i foten. Nu har jag ialla fall bestämt mig; jag ska träna de sista veckorna och efter det blir det eventuellt vila någon vecka.
Puss

2008-04-07 @ 19:22:55
URL: http://malinnr15.blogg.se
Postat av: Räkan

jag tänker inte säga något :S

2008-04-08 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0