Helg och sol :)

Finns det något som är lika underbart som att ta med datorn ut i solen och skriva lite på ett skolarbete. Misstolka mig inte nu, jag tycker inte det är kul att plugga på helgerna, men ibland måste man...
Jag får massa ny energi av att sitta i solen och plugga.

Egentligen skulle jag vilja gå ut på en lååååång promenad, men jag ska försöka att vila min fot.
Foten är ungefär lika dålig som den var igår. Dock så är den inte blå längre :)

Idag händer det inte så mycket. Jag och Carro skulle egentligen på filmkväll, men det blev inte så. Vi får ta det på fredag istället...

Om 2½ timma ska jag (och resten av familjen) åka till min kusin å grilla.
Nää, nu ska jag fortsätta skriva på arbetet...

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0