Ingen rubrik...

Jag har så mycket inom mig som måste ut. Tänker dock inte skriva det på denna blogg, det fick helt enkelt hamna på den gamla....

Idag tränade jag innebandy ialla fall.
Kanske är det dags att avbryta säsongen nu.
Trampade ialla fall ner, ett helt vanligt nedtramp trodde jag. Foten ville tydligen inte att jag skulle träna. Det bara brände till i ledbandet. Sheet va rädd jag blev. Smärtan var inte att leka med då. Men nu känns det ganska bra igen. Kanske ska man lyssna på läkaren ibland... Det värsta är att jag inte vill accpetera att jag måste vila om foten ska bli bra. Det går bara inte att lägga undan klubban en vecka eller två. Det är svårt att inte göra någon som man tycker om...

Nää, nu ska jag göra annat....

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0