Jobbig

Jobbig är det ord som passar bäst in på dagen som gått.

Jag skrev lite om min dag i det förra inlägget...  här kommer resten.
Hmm, hur långt hade jag kommit på min dag? Just de, jag skrev att jag skulle hålla ett engelska tal.

Fick gjort det, mycket härligt att inte behöva tänka på det längre. Efter att det var avklarat var det dags att gå tillbaka till klassrummet å fortsätta med grupparbetet. Min grupp måste jobba som svin imorgon. Det killarna gör på en lektion gör jag och Carro på 10 minuter, så det har inte blivit så mycket gjort för dem.

Jag och Carro fick gjort riktigt mycket. Vi vet vad vi ska säga på måndag då det är redovisning. Dessutom fick vi skickat in planschen på tryckning.
Imorgon är det två lektioner på 3h&20 minuter med klimatkampen. Jag och Carro ska fixa en skriftlig rapport och killarna får fortsätta med det muntliga. Vi har en del att göra, så jag kommer vara osocial både på bdb, bloggen och på msn imorgon.

Skoldagen gick riktigt snabbt.
Väl hemma fick jag inte pluggat något som jag hade tänkt att göra. Min kusin var här så jag fick pussla pussel, göra halsband, leka med dockor, ja jag fick vara barn på nytt helt enkelt... ;)

Vid 20-tiden åkte hon hem å då var det dags för mig att byta om till träningskläder för att springa en slinga i skogen. Dock så gick det inte som jag tänkt mig. Hade tänkt att springa en halvlång slinga (5.5 km), men redan efter 1 km sa min fot emot mig. Den började göra riktigt ont. Det slutade med att jag, halv haltande tog en runda på 2.5 km. Väl hemma tittade jag på foten och upptäckte att den var svullen, å inte lite heller.

Så nu sitter jag här i min säng å tycker synd om mig själv. Nää, nu skojade jag. Jag e bara så trött på att den inte vill bli bra. Det har ju trots allt gått 17 veckor på lördag.
Jag ska ringa läkaren imorgon. Hon får kolla på foten igen, ledbandet är helt konstigt.
Ja ja, det löser sig nog på ett eller annat sätt...

Nu blir det inte mer skriver från mig, håller på att somna.

Ha en bra morgondag!

Kommentarer
Postat av: Räkan

Men sheet gumman, sluta att springa å gå massa rundor, slappna av å ta det lungt nu när det är uppehåll, för min skull! Jag älskar dig! Pusss

2008-04-17 @ 22:44:23
Postat av: Gustafsson

Ärligt talat, se till att vila foten nu, annars kommer du förstöra hela nästa säsong !

2008-04-18 @ 13:14:56
Postat av: Båten

Det spelar ju ingen roll om jag vilar den j*vla foten, den vill ju inte bli bra ändå.
Det kommer sluta med att jag sliter av ledbandet, å det kanske är bra för då måste jag vila.
Sorry men jag är j*vligt trött på den nu... Någon som vill hugga av den??

2008-04-18 @ 13:59:18
URL: http://malinnr15.blogg.se
Postat av: Räkan

me lägg av nu, du har INTE vilat, inte kontigt att den inte är bra.. VILA DEN NU MED EN GÅNG Å SÅ LÄNGE UNDER SOMMAREN SOM DET KRÄVS!!! Älkar dig gumman! Pusss

2008-04-18 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0