Jobbiga katter....

Sheet, igår när jag kom hem från skolan avr jag så trött att jag somnade i soffan. Haha, mycket härligt var det i alla fall :P 1 h sömn skadar inte :P

Efter att ha varit vaken i 3 timmar till somnade jag ännu en gång. Denna går var det planerat :P
Jag somnade riktigt fort. Dock så vaknade jag runt tolv av att katterna höll på att jobba sig. Den ena låg å bet mig i tån å den andra höll på att klösa på kudden. Det var riktigt nära att jag slängde ut båda två ur rummet, men jag gjorde inte det. Istället låg jag å klia den ena katten till han somnade å under tiden slutade även den andra katten att jobba sig. När katterna väl somnat, somnade även jag. :)

Nu är det dags för lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0