Kungshus cup

På min blogg har det inte hänt så mycket. Jag har helt enkelt inte orkat uppdatera den...
Kan ju ta lite snabbt vad som hänt i helgen:

Cup, var jättetrött när jag kom hem. Somnade på sängen med matchkläderna på. Vaknade på morgonen å kände mig jätte äcklig. Jag sov en hel natt oduschad i mina svettiga matchkläder. BLÄÄ! Sak samma, jag stack i alla fall in i duschen innan jag åkte till Lerum för att spela match. Vi vann matchen mot Pantern med 4-1, Jag lyckades göra en assist :)
Den andra matchen som spelade igår var mot Guldheden,  vinst 5-1.
Igår var jag trött, somnade typ 21.30...  7.00 ringde väckarklockan imorse. Klockan 7.15 satt jag i bilen, pigg och glad :)

Det är svårt att inte vara pigg när det är en kvartsfinal som ska spelas. Vi mötte Hindås och vann med 5-0.

Just nu e jag hemma och mellanlandar lite. Ska ta mig en tupplur, få i mig lite mat och ladda om inför semifinalen där vi möter Partille.

Hade tänkt att lägga in några bilder från cupen, men kameran ligger kvar i bilen och jag orkar inte gå ut och hämta den...
Hmm, mycket lyckat inlägg Malin. Haha. Sak samma man kan inte vara bra på allt.
Nu ska jag sova...
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0