Måndag!

Den nya veckan har precis startat. Jag har haft en kanon helg, kommer inte skriva mer om den...

Idag är det måndag, å jag hade sovmorgon till 13.10. Trots detta befann jag mig i skolan klockan 8.45. Anledningen till att jag åkte till skolan så tidigt var för att jag skulle skriva på mitt APU-arbete (jag vet att jag tjatar mycket om det, men snart är det över. På måndag ska det lämnas in.). Jag fick skrivit ungefär tre datorskriva sidor. Mitt arbete består just nu av 7 sidor text. Dock så har jag 3 sidor kvar att skriva, men det går förmodligen ganska fort. Jag ska skriva på det när jag kommer hem. Å hinner jag inte klart idag får jag fortsätta på torsdag, fredag, lördag å söndag.

Min blogg kommer förmodligen inte att uppdateras så mycket under den närmsta tiden. Jag måste lägga mer tid till skolan. Har ganska mycket att göra nu... Men men, snart är det över, 25 juni är det skolavslutning. MYCKET HÄRLIGT! Jag längtar.

Hmm, ja nu vet jag inte vad jag ska skriva...

Sak samma, det blir nog ingen mer från mig idag. Får se när nästa uppdatering blir. Kanske imorgon, eller så blir det om en vecka. Jag kan inte bestämma, jag skriver helt enkelt något när jag har tid och lust...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0