Ny vecka, nya möjligheter...

Jaha, då var det måndag igen. Jag är trött. Somnade i soffan igår när jag låg å tittade på Bee movie. Sheet, klockan var ju bara åtta. Vaknade dock 30 minuter senare av att katten hoppade upp å la sig på mig.
Jag är kattvakt denna vecka. Där jag bor finns inget internet, mycket ovant.


         Här är katterna. Sigge och Asta :)

Innan jag somnade tog jag en promenad till en kiosk för att köpa något att dricka.
En sån här blev det:

Jag hade tråkigt, så det blev en lite ganska lång promenad, 1 h & 20 minuter. Mycket härligt :)

Snart ska min grupp göra klart det sista inför redovisningen.
Ikväll blir det förmodligen en promenad och sedan plugg. Måste skriva på mitt APU-arbete...

Oj vilket meningslöst inlägg...

Skriver förmodligen något imorgon. Eller så blir det något i eftermiddag.
Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0