Sammanfattning av min onsdag och de som gått av torsdagen...

Min ondag går kort att sammanfatta med ordet UNDERBAR.
Jag har ändå tänkt att ge en lite längre version av dagen.

Dagen började klockan 6.25 av att jag vaknade (väckarklockan skulle ringt 6.30). Trött var bara förnamnet på vad jag var. Jag ville bara ligga kvar å sova en stund till. Trots min trötthet släpade jag mig upp ur sängen. GÄSP!
6.45 var jag klar för att gå till bussen. Alltid lika härligt att starta dagen med en promenad :)
På bussen sov jag, mycket härligt!

8.00 började första lektionen för dagen, klimatkampen. Jag och Carro jobbade riktigt bra, vi blev nästan klara med den skriftliga rapporten.
11.20 var det dags för lunch. Det fanns inte något gott att äta, så det blev typ leva på vatten å bröd.

13.10 var den tiden jag längtade minst till; tyska nationelltprov...
Det var ta mig f*n det svåraste provet jag gjort i hela mitt liv. Aldrig mer ett nationellt prov i tyska...

Efter att provet var avklarat var det dags att dra till stan för att möta älsklingen Sofia.
Vi gick och åt lite, tjötade om allt mellan himmel och jord och bara hade det underbart.
Jag har saknat dig jätte mycket!

Efter att vi fått i oss lite mat satte vi oss på bussen och begav oss hem till Sofia. Väl där drack vi kiwi te, kollade på nya mobiltelefoner och mp3 och dessutom plattade hon mitt hår (Det är fortfarande platt).
Jag är grymt sugen på en ny mobil faktiskt. Min har snart gjort sitt. Batteritiden är hur kass som helst. Dessutom så har jag tröttnat på den. Min mp3 kommer gå sönder när som helst :) Jag vill ha en ny, en rosa :P

Brorsan å Emma hämtade mig typ halv tio. Väl hemma var det bara att börja röja i rummet, lägga kläder i tvättkorgen och lägga undan lite skolböcker.
Jag gick å la mig typ 22.40 men kunde inte somna. Jag låg där, helt ensam i mörkret och var jätte pigg. JOBBIGT!
Tillslut somnade jag, men då var klockan ungefär 3.

Även i morse vaknade jag innan min väckarklocka ringde.
Idag hade jag ännu mera lust att ligga kvar å sova några timmar till.
Jag hade så ont i huvudet, sheet jag trodde det skulle sprängas :S

På väg till köket svimmade jag. Pappa ville inte att jag skulle gå till skolan, men eftersom jag är envis så gick jag ändå.
Eftersom jag hade nationellt prov i engelska A imorse valde jag att gå hit. Annars hade jag nog stannat hemma. Har inte lust att skjuta upp massa saker...

Hittils kan jag sammanfatta min dag med : Katastrof...

mer kommer förmodligen ikväll. måste plugga lite på ett engelska tal jag ska ha om 30 minuter...

Hoppas din dag börjat bättre än min...

Kommentarer
Postat av: carro

Kul blogg. Hoppas du får en bra dag :)

Kram Carro

2008-04-17 @ 12:59:02
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0