Skola, redovisning, fixat datorn, cup...

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men det finns en anledning till det; min dator har varit kass. Den gillade inte att ha massa virus...

Idag var jag ialla fall tillbaka i skolan. 4 veckor på Volvo Penta har gått riktigt fort. Det var blandade känslor över skolan... Visst, jag hade faktiskt börjat tröttna på att bygga båtmotorer, men tillbaka till skolan kände jag inte för, kanske var det för att jag hade ångest inför den muntliga redovisningen som skulle hållas idag.

Tar en liten paus från skrivandet nu, Rikberg ringer :)
Nu är jag tillbaka. Tack hjärtat, du en underbar! <3

Hmm, vad höll jag på att skriva om?? Just de, det var ju skolan och redovisningen...

Jag har gått omkring och oroat mig inför denna redovinsning hur länge som helst. Jag tycker inte om att prata inför folk, speciellt inte på ett annat språk. Visst, det var på engelska men ändå. Fattar inte varför jag inte tycker om det. Det är ju bara min klass som lyssnar. På tyskan kan jag snacka hur mycket som helst, trots att det är massa folk från andra klasser....

Redovisningen gick i alla fall bra. Jag är nöjd. Jag klarade av att stå där framma inför hela klassen och snacka i 4 minuter utan att få panik. Jag är grymt stolt över det!

När lektionen var slut var det dags för lunch. Jag hade dock inte tid att äta. Blev tvungen att blåsa om datorn. Den har ju som sagt varit helt kass. Igår kunde jag inte göra någonting på den, efter 40 minuter gav jag upp. Det var då jag insåg att det var dags att formatera om den.
Sheet vad härligt det känns att ha en dator som går snabbt och som inte hänger sig när man håller på med mer än 3 grejer samtidigt...

Jag slutade jättetidigt idag, 13.15. Den sista lektionen blev bara en timma lång. Vi gick bara igenom lite om brandsäkerhet. Efter det så åker jag till Mimers hus för att träffa Sofia. Jag var där typ 15.15 och hennes lektion slutade 15.50. Blää vad tråkigt det var att vänta,  men men jag väntade hellre där än att ta buss och tåg till Lerum. Sofias mamma kom och hämtade oss typ 16.15. Sheet vad kallt det var ute. Jag vill ha vår nu. Jag vill inte gå i min tjocka vinterjacka, det är dags att börja använda vårjackan nu tycker jag...

I Lerum var det dags för cup, Kungshus cup. Vi mötte Älvstranden, och torskade... 5-1- Blää! Det gick inte så bra för mig, men det finns en anledning till det. Jag är stressad. Har sjukt mycket i skolan, just nu lite för mycket faktiskt...
Men men, imorgon ska det vara en annan Malin som kommer till Lerum.

Ikväll kommer det inte hända så mycket. Först är det duschen som gäller, efter det blir det en liten grovstädning av rummet (lägga all tvätt i tvättkorgen). Sedan blir det nog till att sätta igång en maskin tvätt... Måste ju hjälpa mamma nu när hon e handikappad ( opererat axeln)...

Sheet, jag skulle ju laga middag till mig själv också... Skit samma jag orkar inte äta nu ändå. Mina ögon håller på att ramla ihop.
Om jag känner mig själv rätt så kommer det bara bli duschen å sedan sängen direkt.
Om 15 minuter så sover jag nog.

Nää, nu ska jag som sagt gå å duscha :)

Kommentarer
Postat av: Räkan

haha, du o dina sommarkläder mitt i vuintern å jag som snart drar till Istanbul :D Weeiii, önskar bara att jag kunde packa ner dig i resväskan så du fick följa med mig :D Kommer saknar dig :D

GUMMAN,gå å ät mat!!!

JAG ÄLSKAR DIG MEST

2008-04-04 @ 20:50:34
Postat av: Båten

Haha, men det är April vilket betyder att det är vår. Då ska man inte ha några tjocka tröjor. Det är dags för klänning, kjol, t-shirt och linne nu :)
Haha, du kan ju alltid försöka få ner mig i resväskan^^

Jag orkar inte äta nu...
Äta bör man annars dör man. Äter gör man ändå dör man...

Älskar dig

2008-04-04 @ 20:55:54
URL: http://malinnr15.blogg.se
Postat av: Räkan

haha, jätteul- ÄT MAT!!!

Ses snart igen :D

Älskar dig

2008-04-05 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0