Skola

Jaha, en ny vecka har alltså börjat. Min har börjat bra. Vaknade 05.49 av att Sofia skickade ett sms :D
Efter att jag läst det steg jag upp ur sängen. För en gångskull var jag pigg. Konstigt konstigt.

Just nu sitter jag i skolan och har rast. Det har varit några från Österrike och Spanien här och redovisat någonting. Okej, jag ska vara ärlig: Jag lyssnade inte. Det var inte så intressant...
Har haft rast sedan 9.30... Nästa lektion börjar 13.10.
Vad jag ska hitta på nu vet jag inte rikgtigt. Det blir nog att jga skriver lite på mitt APU-arbete. Ganska gött om jag får gjort en del på det.

Efter skolan vet jag inte vad som händer. Förmodligen så åker jag hem och pluggar :/

Nää, nu ska jag skriva på arbetet...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Räkan

Ooopppsss min älskade lilla flicka, hoppas jag inte väckte dig ;) mohaha!!

Imorgon drar jag mig iväg till Istanbul, ihh medans du är fast här med all snö, den senaste rapporten visar 20-25 grader å värme i Istanbul :) tihi, det kommer att bli en toppenvecka :D

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!

2008-04-07 @ 11:12:51
Postat av: Båten

Det är lugnt hjärtat. Väckarklockan skulle ringt klockan 6.00 så det var ju bara 11 minuter tidigare. :)
Jag tänker komma till dig inatt, slänga ut allt du har i din resväska och lägga mig där i. Jag vill inte ha snö :@

Kommer sakna dig :(

Älskar dig min lilla flicka

2008-04-07 @ 14:01:00
URL: http://malinnr15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0