Torsdag

Sitter nu i skolan. Har tråkigt. Ska snart börja plugga lite.
Kan inte påstå att min dag börjat jättebra...
Bussen var försenad vilket gjorde att jag kom 10 minuter försent till skolan. Väl i skolan får vi reda på att vi ska ha nationellt prov i engelska A, pratdelen. Varför kan man inte få reda på det innan? Kan inte påstå att jag blev taggad direkt, speciellt inte när jag var i den första gruppen. Dock så gick det bra, men va fan om vi hade fått reda på att vi skulle ha detta så kunde man förbereda sig lite genom att försöka vakna till liv innan man gick ini klassrummet.
Sak samma, nu e de ialla fall gjort. Härligt att ha ett mindre nationellt prov kvar. Nu e det väl bara 3 kvar, 1 engelska å två i matte A. Sedan är det slutprov i matte B också, men det är nog om 3 veckor.

Idag kommer jag "flytta" hem igen. Min tid som katt- och husvakt är slut. I eftermiddag kommer helt enkelt ägarna hem. Det ska bli gött att komma hem, hem till bredbandet...

Nää, nu kan jag inte skriva mer, måste plugga lite.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0