Trött...

Jag är trött, och inte lite heller...
Denna dag har gått både upp och ner. Just nu e de tråkigt. Jag sitter på lektion, grupparbete.
Jag och Carro är klara med vår del av arbete, nu e de bara killarna som ska göra klart power pointen. När den väl är klar å vi kört redovisningen drar vi härifrån. Förmodligen så kommer vi lämna skolan inom en timma...

Idag är foten ännu värre. Den är svullen, blå och gör ont :S
JOBBIGT!
Är det kanske dags att hugga av den? Det kanske blir bättre då...


Ikväll är det bio med Carro och Alexandra som gäller ^^
Sheet vad kul det kommer bli :P

Imorgon ska jag och Carro ut på äventyr. Kanske bäst att jag inte skriver något mer...

Nää, nu ska jag se hur det går för resten av gruppen. Är ganska sugen på att gå hem...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0