Ett snabbt och kort inlägg...

Godkväl
Jag slänger in ett litet snabbt och kort inlägg innan jag går och lägger mig. Jag är trött som ett svin.
Dagen har varit bra. En lektion blev inställd och den andra flyttades så jag var i skolan 8-10.25 istället för 8-15.30. As gött!
Orkar inte förklara nu hur det gick till, skrivet ett lite längre inlägg om det imorgon...

Eftermiddagen/kvällen spenderades hos Jenny. Vi snackade om allt och lite till, tittade i skolkataloger, pratade minnen och liknade..

Tyvärr så säger min kropp att det är dags att stänga av datorn och lägga huvudet på kudden. Jag vill inte sova nu, men tydligen så vill min kropp det så det blir nog så...

Imorgon kommer ett längre inlägg om dagen.

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

söt blogg :)

2008-08-22 @ 22:55:43
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0