Fredag :D

Hej hej.
Idag är det fredag :)
Mina två första skoldagar är nu över. Den här dagen var jobbigare än gårdagen... För det första så fick jag gå upp redan vid sex.. Det var egentligen meninen att jag skulle gå upp 5.45, men jag var för trött så jag låg kvar en liten stund till... när jag tänker tillbaka så ångrar jag det en del... Precis efter att jag skrivit blogginlägget imorse så lämnade jag sängen... Panik, stress och mer stress... så kan man väl beskriva min morgon... Jag hann i alla fall på 15 (!) minuter få på mig kläder, äta frukost, sminka mig, bädda sängen och läsa de två första sidorna i tidningen.
Jag är snabb^^

Sedan var det dags att gå till bussen. Det är härligt med en promenad på 600 meter på morgonen :) och nu kan jag till och med gå den lilla biten utan att foten gör ont :D Så jävla gött!

I skolan så ändrades mitt humör snabbt... Vi började med engelska B i 3h & 20 minuter... Hata det jävla ämnet, men nu är det ju "bara" 27 lektioner kvar... Suck!
Sedan var det lunch... Blev även idag salladsbuffé... Hatar all annan mat där! Det smakar ju as...

Efter lunchen så var det dags för den sista lektionen, ind prod (vad det står för kommer jag inte ihåg... haha)
Okej, visst var den lektionen seg, men inte så tråkigt. Vi var indelade i grupper. Varje grupp "fick" ett eget företag och så skulle vi ta fram policies, affärsidé och lite sånt. Ganska slappt alltså.
När det var 1h & 10 minuter kvar så skickade jag iväg ett sms till Carro (som satt på andra sidan klassrummet) med texten:
Nu är det bara 1 timme och 10 minuter kvar tills vi slutar.
Som svar fick jag då:
1 timme och 9 minuter...

Sedan så höll jag och Carro på att skicka sms till varandra med en minuts mellanrum. Nedräkningen höll på i 1 timma och 24 minuter (fick sluta 6 minuter tidigare). Så det blev alltså sammanlagt 84 sms skickade tillsammans :P
Snacka om att vi ville att det skulle bli helg...

När jag nästan hade kommit hem så kom Emma springade för att möta mig. Så sött. Fick en kram av henne precis när jag gick in på vår infart.
På bordet stod det plättar. Jag var inte hungrig så jag tog bara några i handen och åt upp...

Nu sitter jag i mitt rum och funderar på vad som händer resten av kvällen.
Alexandra frågade om jag ville följa med på bio, men det blir lite svårt att hinna det...
Så förmodligen kommer kvällen spenderas antingen här framför datorn eller framför tv:n.
Jag har noll energi, så det blir bäst så...


Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0