God förmiddag!

Jag har varit vaken i 1h och 20 minuter och redan fått mycket gjort.
Det första jag gjorde när jag vaknade var att sätta på mig träningskläder. Kände för en cykeltur. Idag blev det en annan väg, har tröttnat på den vanliga som jag brukar cykla., på 1.2 mil. Egentligen så skulle jag kunna cyklat längre, men jag har lite annat att göra innan det är dags att dra till skolan. 
Efter 31 minuter och 43 sekunder så kom jag hem igen svettig och go.

Sedan dess så har jag hunnit med att duscha, sminka mig, ta kort på cykeln, ätit frukost, bloggat på andra bloggen och gjort min sjukgymnastik.
Har alltså hunnit med en del redan.
Det som kvarstår innan jag drar till skolan om en timme är att plugga lite engelska, lägga kläder i tvätten, fundera på om jag måste ha med något till skolan (vi ska på utställning, måste man ha papper och penna? :S ), göra lite mer sjukgymnastik, flytta över lite ny nedladdande filmer till externa hårddisken, städa upp lite på skrivbordet samt lägga in en bild på min cykel.
När det är klart så blir det lite slappande framför tv:n :P

Ha en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0