Horoskop...


Idag hade jag tänkt att åka och träffa min kusin, men enligt mitt horoskop så skulle jag njuta av ledigheten så det är precis vad jag har gjort idag.
Njuta av varandra fattade jag inte i början, men självklart så var det jag och datorn som skulle umgås under dagen.

Jag har alltså inte gjort så mycket idag. Skulle ge mig in på en sak som jag aldrig tidigare gjort, men det sket sig... Jag orkade inte sitta framför datorn och koncentrera mig.... Istället så laddade jag ner lite program till datorn...


Imorgon är det:
Skola 8.00-15.30.
Sjukgymnastik 17.30
Innebandyträning 18.45-21.00 (möte först...)
21.30 och framåt är det plugg...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0