Imorgon börjar skolan :(

Hejsan svejsan.

Min dag har varit händelserik. Jag vaknade flera gånger inatt av att folk höll på att ringa och skicka sms... Tillslut när personerna inte slutade så stängde jag av telefonen. Skönt att få sova ;)
Vid halv elva så vaknade... Kände för att ha en riktigt slapp dag, så det fick bli joggingbyxor och en t-shirt till kläder...
Hann väl vara vaken i ungefär 10 minuter innan mormor och morfar kom :)
Mormor hade frågat mamma igår om inte jag kunde hjälpa henne att baka lite saker till hennes födelsedag... Så jag, mamma och mormor satt och planerade lite vad jag skulle baka...

Mormor och morfar åkte hem efter en liten stund och då satte jag igång med bakandet :) Klockan hade då blivit ett och jag var pigg som en mört...

Jag hade tänkt att baka några kladdkakor och göra resten någon annan dag, men efter lite tänkande så kom jag fram till att det var bäst att fixa allt idag eftersom skolan börjar imorgon...

Efter fyra (!) timmars bakande så var jag klar.
Här är vad jag fick gjort:

4 kladdkakor, 3 sockerkakor, massa kolakakor och massa kokoskakor.


Kokoskakor


Kolakakor

Vid halv sex så åkte jag och mamma till mormor och morfar för att lämna av allt. Hur jag hade hunnit klart med allt förstod inte mormor och morfar. Jag tycker faktiskt nu i efterhand att det var ett bra beslut att fixa allt på en gång... Vem vet hur mycket jag kommer hinna med nu när skolan börjar liksom...


Nu är alltså mitt sommarlov över. Om 12 timmar så sitter jag på min första lektion... Usch...

Jag kommer säkert vara helt död när jag går upp imorgon... Klockan ringer 6.45 GÄSP!
Och ännu dödare när jag kommer hem från skolan... Hinner vara hemma i ungefär 40 minuter innan det är dags att åka till träningen...
Snacka om att jag kommer somna gött imorgon kväll^^

Idag får jag se när jag somnar... Har inte vänt tillbaka dygnet, så om jag har tur så kanske jag somnar innan tre inatt...

Har inte tid att skriva mer... Måste fixa lite saker till imorgon...

Godkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0