Jokertid

Fan vad kul att komma till skolan och höra att föreläsaren som skulle komma hade tagit fel på datumet...
Jättekul att nästa lektion börjar 12.10...


Efter att ha läst mitt horoskop så insåg jag att det inte lönar sig att tänka negativt... Istället för att inte göra någonting fram till lektionsstart så tog jag fram matteboken.
Nu har jag nästan fått gjort allt som ska göras på lektionen i eftermiddag. Det jag inte gjorde fattade jag inte heller, så det är inte så mycket att göra.
Hade tänkt att göra engelska, men boken ligger hemma. Det får bli en stund med det ikväll efter träningen...

Nu funderar jag faktiskt på att sova en stund... Fick 3 timmars sömn i natt så jag är inte jättepigg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0