Lördag

Jaha, då var den här lördagen nästan slut...
Jag har inte gjort så mycket faktiskt. Typ mest suttit och pillat med min gamla dator. Fick ta bort lite saker, fixa hårddiskarna, lägga in annan bakgrundsbild mm. Nu står datorn hos min kusin Emma. Det kändes fel att den bara stod i mitt rum och tog plats. Jag har startat den 8 gånger på ett år...
Jag använder bara min bärbara dator som jag fått från skolan. Det är lättast så. Och jag tycker om den.

Det som återstår nu är att ta bort databordet, men det får bli imorgon. Sedan hade jag tänkt att måla om en stol och ha stående där bordet står nu. Jag måste ju ha någonstans att lägga kläder på ^^

Jag har varit riktigt snäll idag :D
Min brorsa fick en Ramlösa :Jordgubb-lime (min favorit smak!) av mig bara för att han inte mådde så bra...  Och min kusin fick min gamla dator.


Egentligen hade jag andra planer för dagen, men allt blev inställt pga sjukdom :(
Men va fan, det finns flera helger^^

Nu väntas några timmar framför msn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0