Mobilbloggar

Jag sitter just nu i skolan på lektion. Blev lite sugen på att läsa lite bloggar, men orkade inte starta datorn. Istället så läste jag alla som jag ville genom mobilen. Ville även testa om det fungerade att blogga från den här mobilen (bytte mobil för en vecka sedan). Min gamla fungerade det inte så bra på. Den var seg och publicerade inlägget 12 gånger. Får se om det fungerar bättre från den här mobilen. Nu ska jag lägga lite tid till gruppuppgiften... Skriver mer senare idag. Ha en mycket bra fredag :-D

Kommentarer
Postat av: Helena

Verkar funka utmärkt, inte 12 inlägg heller utan bara ett =)



Hoppas det går bra med grupparbetet =)

Kram

2008-08-29 @ 11:07:30
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0