"Möte"

Hej hej!

Idag har det varit en riktigt lång dag för mig, krafterna har nu tagit slut så det blir bara ett kort inlägg innan det är dags för mig att sova.
Som vanligt har jag varit i skolan, idag 8.00-15.30.
Hade en liten stund över på Backaplan, jag köpte inte något utan bara gick runt och slösade tid.

16.50 tog jag en buss till Kungälv för att hinna in på biblioteket och låna en engelsk bok innan det var dags för möte.
Jag hade fått reda på att det skulle vara ett möte för alla idrottsskoleledare klockan 18.00 i mimers hus. Det skulle ta ungefär en timme...

När jag kom till Kungälv så blev det först en sväng på biblioteket, självklart så hittades inte boken som jag behövde. Istället kommer den beställas från ett annat bibliotek... Suck
Mötet skulle hållas i hörsal 2. När jag kom dit så var det värsta mycket papper och sånt på platserna. Det visade sig att det inte alls var något möte utan en föreläsning, Ledare för barn. Så istället för en timme så blev det tre!
Men trots att det blev lite längre än jag planerat så var det väldigt intressant. Jag har nu bestämmt mig för att gå den "riktiga" kursen om Ledare för barn (vi fick bara en simpel variant) som är i november (bara det inte krockar med innebandyn).
Sedan får jag se hur det är. Kanske jag tilloch med fortsätter och går kursen: Ledare för ungdomar.
Det är bra meriter och jag tycker det är intressant, så varför inte liksom. Dessutom är det gratis!


Imorgon är det skola 8.00-16.30. Har lunchrast 11.20-13.30 så då tänkte jag sticka in till stan för att köpa något till mormor som fyller 75 år imorgon.
Jag drar sedan direkt till mormor efter skolan, så det blir ingen innebandyträning för mig :(
Jag hade egentligen velat träna dels pga att jag äntligen får träna men mest för att man kan testa nya klubbor... Inte kul att missa det!
Men jag känner att det blir fel om jag inte går till mormor. Hon fyller bara år en gång om året och nu är det lite speciellt dessutom.

Om jag hinner så kommer jag till Idrottshallen och säger hej.

För att hinna med allt som ska göras innan jag går till skolan imorgon så kommer min väckarklocka ringa redan 5.20(!). 40 minuter tidigare än jag brukar gå upp. Liksom jag är van vid att gå upp en halv timma innan bussen går, och gå till bussen 7 minuter innan den går.
Undra hur det kommer kännas imorgon när jag har en timma på mig...

Nu ska jag sova, är as trött.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0