Ny cykel...

Idag har jag köpt en ny cykel.
Är mycket nöjd. Hade tänkt lägga in en bild, men har inte hunnit ta någon ännu...  kanske hinner fixa det imorgon...
Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har mest slappat framför antingen datorn eller tv:n.
För några timmar sedan så loggade jag in på fronter (skolans plattform) för att se om jag hade fått några viktiga mail, och det hade jag...
Det fanns ett mail från min mattelärare. Hon var tydligen sjuk så man skulle jobba själv på valfri plats imorgon på matten. Jag gjorde klart det som skulle göras imorgon på förra lektionen så jag har helt ledigt.
Imorgon har jag alltså bara en lektion som börjar 13.30. Gött gött. Brorsan kör mig till kungälv så tar jag en buss därifrån (det går inga hemifrån) vid 12.30. Snacka om sovmorgon^^

Det finns inte så mycket mer att skriva faktiskt...
Tänkte sätta på en film och när den är slut så är det läggdags för mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0