Plugg plugg och lite mer plugg...

Sitter just nu och pluggar på engelska glosor. Det finns inget som är lika tråkigt som det... Blä för glosor. Visst är det bra att utöka ordförådet, men det är sååååå tråkigt att plugga.

Till på fredag så har jag 24 stycken glosor och jag tittade på dem för första gången idag. Tack för att glosboken.se finns.
Så underbart att bara skriva in orden på svenska och engelska och sedan sitta och skriva dem. 
Det är typ den sättet jag gör för att lära mig nya saker...
Jag kommer inte hålla på med glosorna länge till, måste börja med det andra i engelskan som ska vara klart på fredag. Jag kände redan i början av veckan att det skulle bli lite stressigt på slutet... Och det blev det också...
Imorgon så får jag hoppa över träningen. Måste prioritera skolan! Men mig slipper laget inte... På lördag befinner jag mig i Vönersborg för att se när de spelar.
Snart är jag förhoppningsvis tillbaka på planen. Jag tycker att foten känns nästan helt okej. Jag klarar av att göra mer och mer saker. Nu kan jag faktiskt springa utan att det gör ont (jag har bara testat att springa en liten bit).
Ska snacka lite med sjukgymnasten när jag ska dit nästa gång, 26 augusti...

SNART KOMMER JAG TILLBAKA TILL INNEBANDYN!
Snacka om att jag längtar...

Dags att fortsätta med pluggandet...

Skriver nog ett inlägg ikväll... kanske...

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0