Skola och träningsklar :D

Hej hej!
Min skoldag blev mycket kort. Under joker tiden (då föreläsaren inte kom) så fick jag pluggat alla mattetal som skulle göras på lektionen på eftermiddagen... När den lektionen började så hade vi bara en genomgång och sedan fick man gå hem om man var klar.
Så klockan 12.55 lämnade jag skolan och drog in till stan för att möta mamma.

På kvällen var det dags för mig att få veta när jag kan börja träna igen. Sjukgymnasten tyckte att det såg bra ut, så hon sa att det inte skulle vara några problem att sätta igång med träningen :D Snacka om att jag blev glad!

Så idag har jag tränat innebandy för första gången på jättelänge. Det känded ganska konstigt i början, men det blev bara bättre och bättre.
Äntligen så har jag fått börja träna igen. Fan vad härligt!!!

Visst kommer jag ta det lite lugnt i början så att foten och resten av kroppen får känna på det.
Efter träningen idag så känns det kanon bra. Foten gör varken ont eller är svullen.
Nu är det bara att fortsätta med sjukgymnastiken för att bygga upp mer muskler så den inte brakar ihop igen.


Det här inläggen blev inte så jäkla bra, men jag är trött som ett svin. Efter 3 timmars sömn, en hel dag i skolan och träning så känner jag mig inte så pigg...
Så snart är det dags för mig att krypa isäng. Ska bli gött att gå och lägga mig i normal tid.

Imorgon är det återigen dags för sjukgymnastik, den här gången måste jag gå tidigare från skolan men det var inga problem enligt läraren.

Nu ska jag göra mig klar för att sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0