Söndag

Var f*n har denna dag tagit vägen??

Jag vaknade typ vid ett eller nått.. Sedan dess har jag inte gjort så mycket mer än att baka, skruva isär ett databord suttit framför daton samt tittat på film. Tiden har bara runnit iväg :S

Imorgon är det måndag och dags för skolan igen :/ Dock så är det ingen vanlig skoldag som väntas, utan en lagdag. De nya ettorna börjar imorgon och då får vi inte vara i skolan... Min klass ska till Delsjön och paddla kanot (skit kul... Not) Orkar seriöst inte om det blir värsta skitvädret imorgon... Kul att paddla i spöregn liksom...

Något positivt med dagen är att jag får sovmorgon till sju. Halv åtta går bussen... Det är ju alltid något man kan vara glad över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0