Onsdag

Sitter ännu en gång här för att skriva något, men vad??
Jag har inte så mycket att berätta... Det har inte hänt så mycket idag helt enkelt.
Som vanligt började skolan klockan 8.00. En ny kurs startade. Typ Kultur och kommunikation eller nått sånt...
Sedan lunch...

Efter det, matte. Jag var klar, vilket gjorde att jag fick gå hem. Lämnade skolan redan 12.40 (slutade egentligen 15.30). Imorgon skulle det egentligen vara matteprov, men det är flyttat eftersom det var många som inte fattade det sista i kapitlet. GÖTT GÖTT

På väg hem så ringde jag mamma och frågade om hon skulle handla och om jag i så fall skulle hjälpa henne.
Hon ville ha hjälp, så jag tog bussen till Ytterby där mamma väntade på mig.

Väl hemma så var jag stendöd. Jag orkade ingenting. La mig isoffan och sov en stund. SKÖNT
Sedan var det bara att sätta igång med pluggandet. Det blev inget mattepluggande eftersom provet flyttades... Det blev bara engelska istället, men det var inte helt fel att få gjort det...

Uppsatsen som ska lämnas in på fredag är nu klar och inlämnad. Glosorna har jag pluggat mer på så de kan jag. Det känns riktigt skönt att ha fått gjort så mycket.

Förutom pluggande så har jag ännu en gång fått flytta över massa saker från datorn till min externa hårddisk. Hade tänkt att lämna in datorn på reparation i måndags, men jag hann inte.
Det är så jäkla mycket som måste göras innan... Först ska den blåsas om, sedan ska man in på nätet för att fylla i papper och skriva ut kvitton. Sedan ska man hitta en datagubbe för att lämna datorn till. Och sist men inte minst måste man fixa en lånedator.

Imorgon känner jag mig redo för att lämna i från mig datorn (om det finns en lånedator ledig, för annars fungerar det inte).

Kom precis på att jag har sovmorgon imorgon. Börjar klockan 9.00... Härligt! :)

Efter skolan blir det stress till Idrottshallen för att ta kort (VILL INTE!!!)... Sedan är det match...


Hmm... det blev allt ett inlägg ändå, men ett jävligt dåligt... Orkar seriöst inte anstränga mig...

Nu ska jag chatta någon timme till på msn innan det är dags att kolla upp morgondagens lektioner, packa väskan och lite sånt...

Godnatt!

Just det... Jag har glömt att berätta en sak... Förra tisdagen (12/8) så fick jag ett till kusinbarn. Det blev en liten pojke som jag ännu inte vet namnet på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0