Varit irriterad, bakat och uppdaterat bilddagboken...

Rubriken sammanfattar vad jag har gjort idag...

Imorse vaknade jag och hade ont i huvudet. Ingen bra start på dagen.
Jag fick i mig en brödskiva till frukost.
Mamma och jag åkte iväg för att lämna tillbaka några tapetrullar som blev över, samt för att handla lite.
Jag var sjukt irriterad hela tiden. Fan

Mamma var snäll och köpte tre shorts till mag. Tack!
Väl hemma så blev det inte bättre. Jag orkade ingenting. Ville bara sova bort resten av dagen. När familjen skulle äta så ville inte jag ha mat. Istället la jag mig i soffan för att titta lite på tv. Jag sov en liten stund.
Vid åtta så satte jag igång att baka lite.
Det blev kladdkakor, kolakakor och vaniljhorn.
Det tog ungefär en och en halv timme att få allt klart, men det var de värt. Jag blev glad igen.
När bakandet var klart så satte jag mig framför datorn för att uppdatera min bilddagbok. Det var nästan två veckor sedan jag la in en bild sist, så jag hade några dagar att ta igen. Men nu är det löst. Jag fick hittat bilder till varje dag.

Nu sitter jag som vanligt och gör sjukgymnastiken. Bara 3 minuter kvar sedan är jag klar.
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig när jag tränat klart foten. Orkar inte vara uppe så länge till. Känner redan att ögonen börjar strejka...

Egentligen kände jag inte för att skriva något inlägg här, men det kändes konstigt att inte göra det.
Men nu när det är gjort så kan jag tänka på annat.
Det är dags att titta klart på de sista hemsidorna och sedan krypa ner i säng.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0