13/2

Inatt har jag inte lyckats sova så mycket, det blev ialla fall 30 minuter så jag ska väl vara glad ändå...
Jag förstår inte varför jag inte kan sova, för jag är svin trött när jag går å lägger mig.

Jag tror det blir lite plugg idag, dock LITE! Jag måste få lite ledigt också. Idag får det bli fysik, har prov nästa vecka.
Just de, kom på en grej. Fick ett mail igår av min tyskalärare. Hon hade flyttat provet till vecka 9 :D Ingen kan ha bliviv så glad som jag. Det betyder att jag inte behöverplugga ihjäl mig på det nu, det får jag göra nästa vecka istället.
Även matteprovet är flyttat, detta till vecka 10.
Shit, nu e de ju inte mycket kvar att plugga på :D

Nu ska jag gå å äta lite frukost...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0