Allt blir bara fel hela tiden :(

Hur kommer det sig att allt jag gör blir fel?
Ibland blir man bara trött på sig själv. Idag har det mesta gått emot mig. Jag har inte mått bra helt enkelt.
Stressar alldeless för mycket och har ständigt ont i huvudet.  
Det börjar faktiskt bli jobbigt.
Någon som har något bra tips på hur man stressar mindre??

Idag har jag kollat på tre matcher och varit innebandyledare.
Skulle egentligen varit på spinning, men Mattson ringde mig i fredag och frågade om jag kunde hoppa in som ledare idag eftersom hon är bortrest. Och inte kan man säga nej till något sånt. Jag tycker faktiskt det är roligt att träna småbarn dem...

Just nu så sitter jag och funderar på om jag ska slänga ut datorn genom fönstret eller slänga den i golvet. Den vill ju inte fungera som jag vill. Min mail krånglar, det går att skicka mail, men efter ett tag får man ett svar att de e error. Blir fan så jävla trött på det :@!
Skulle ju skickat matchbilder till Coach...

Eftersom det inte fungerade så tänkte jag bränna en skiva istället, men nu är det bara så att min dator inte hittar brännprogrammet som jag laddade ner igår.
Seriöst, varför vill inte min dator sammarbeta med mig??
Jag börjar tröttna på allt.

Imorgon är det ialla fall sova och spinning som gäller för mig. Ska även till innebandyträningen, om jag kommer ihåg så ska jag ta med klubban och öva lite skott. Har ju tappat allt. Jag kan ingenting längre...

Det finns så enormt mycket mer jag skulle vilja skriva, men det går inte att skriva här eftersom vem som helst kan läsa det...

Nää, nu får det räcka för mig idag. Orkar inte med min dator mer, så nu får jag leta fram någon bra film att titta på istället...

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0