Äntligen fredag!

Jaha, nu har ännu en skolvecka gått.
Denna vecka har gått fort.
Det har varit en del iskolan så jag har inte haft tid till annat. Det har mest varit plugg som gäller. Denna vecka har jag ialla fall fått gjort 3prov och 2 inlämningar.
Nästa vecka e också en jobbigt vecka, slutprov i ellära och matteprov. Sedan så e de lite läxor och inlämingar, men de e inga stora grejer.
Nästa vecka e faktiskt den sista skolveckan på ett tag, jag går nämligen ut på praktik i 4 veckor :D Vet dock inte vart jag kommer hålla till ännu, det får man reda på på tisdag. Men vart jag än hamnar som kommer det blir bra. Det kommer bli gött med en paus från skolan, även om jag har ett APU-arbete på 12 sidor som ska skriva. Jag kommer helt enkelt inte behöva plugga så mycket.

I helgen blir det innebandy :D Har match lördag, söndag och måndag.
Imorgon ska jag även kolla när min lillebror (15 år) spelar match med J-19 (han spelar egentligen i 93-laget). Det ska bli kul. Har inte kunnat kolla på så många matchen han har spelat pga att jag inte haft tid :(.

Nää, nu ska jag ta å slänga mig i soffan å titta på tv en stund :P

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: RÄKAN

När kommer du till mig imorgon :O Pusss

2008-02-29 @ 19:08:09
Postat av: Båten

Det får bli en överraskining. Mohahah!
Ses imorgon! Puss

2008-02-29 @ 20:36:18
URL: http://malinnr15.blogg.se
Postat av: Räkan

Sorry, men jag vet redan när du kommer ;)

2008-02-29 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0