Dålig uppdatering...

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen :/
De e ganska mycket i skolan så jag har inte så mycket tid över till annat. Just nu så tar jag mig tid att skriva detta, skulle egentligen behövt plugga fysik men det kan jag göra snart...

Idag slutade jag 12.50 istället för 16.30 :D
Det var härligt :P Naturkunskapen ställdes in för att lärarens unge´s dagis var stängt å hon skulle vara hemma med honom på eftermiddagen. Vi började inte gråta precis över en håltimme.
Jag stod inför valet; stanna iskolan och plugga, åka hem och plugga eller åka till Idrottshallen och plugga.
Funderade lite över alternativen å kom fram till följande;  I skolan skulle jag inte kunna plugga, eftersom allt finns på datorn. Det blir lätt att man hamnar på internet istället. Om jag skulle åkt hem så skulle jag bara gå å lägga mig å somna. Alltså skulle det inte bliivt så mycket pluggande. Så jag bestämde mig för att åka till Idrottshallen å plugga. Kom dit 14.30 å vi hade samling inför matchen 19.45. Shit jag fick pluggat jätte mycket. Det fanns inte så mycket annat att göra; inget internet, ingen bra film att kolla på. Jag det var helt enkelt bara plugga jag kunde göra...
Det blev även lite styrketräning mellan pluggandet. Jag kommer ha träningsvärk imorgon känner jag nu...

Vi vann matchen med 6-1 mer har jag inte att tillägga om den..........


Nää, nu måste jag gå å duscha å sedan e de plugga som gäller för mig. Har ett stort prov i fysik i morgon bitti...

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0