Ensam hemma :)

Finns det något lika härligt som att vara ensam hemma?

Just nu så e jag ensam hemma :D Tycker det är så jäkla gött. Man kan göra vad man vill, lyssna på vilken musik man vill och dessutom så högt man vill utan att man stör någon.
Jag har fått gjort grymt mycket när jag varit själv... pluggat inför tyskarprovet imorgon, inför fordonskunskapsprovet, städat rummet, hängt upp tvätt, vikt tvätt och dessutom slappat framför tv.

Den här tiden för mig själv behövde jag. Jag har fått ny energi :D Mina batterier är uppladdade igen.



För övrigt har det inte hänt så mycket idag. Jag har haft friluftsdag, simmning 2.1 km å bowling. Det var faktiskt kul :D
Började 9.30 å slutade 12.45. Härligt med både sovmorgon och sluta tidigt.

Imorgon börjar jag med programmering 8.00-11-20 sedan är det lunch. 12.00 börjar tyskan å då e de prov som gäller. Grammatikprov om man ska vara exakt...
Man får gå när provet är klart, så imorgon kommer jag sluta tidigt. Sååååååååå härligt!
Jag ska på spinning tänkte jag så det blir nog att jag går runt i Nordstan i några timmar ( spinningen börjar 17.30). Får se om det blir några inköp. Jag har pengar ialla fall... Fick både lönen och studiebidraget imåndags :P

Nää, nu ska jag kolla lite på tv.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0