Foten gör ont igen :(

Igår hade jag tänkt att träna innebandy, men det gick inte så bra. Redan på uppvärmingen så började foten göra jätteont. Jag klarade inte av att fortsätta träna. Ledbandet gör ont idag med.
Tror jag skadade det igen (dock inte så jätte farligt...) i söndags på distriktlagsträningen. Halkade till, foten knakade till lite, och sedan kom smärtan.
Har haft ont i foten sedan dess, så nu har jag bestämmt mig för att ta och vila en vecka och sedan känna hur det känns. Vill egentligen inte vila, men det är nog det som är bäst just nu.

Har lektion nu, så jag kan inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Coach

Vila nu ordentligt gumman

2008-02-01 @ 11:48:23
Postat av: #15

Klart att jag ska vila ordentligt nu.
Är hellre borta i ett tag nu, än att det blir värre och jag måste vara borta jääääääätte länge senare.
Ses imorgon.

2008-02-01 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0