Håltimme

Idag har den första håltimman drabbat mig...
Efter en näst intill sömnlös natt släpade jag mig till skolan, mycket trött...

Bussen krånglade vilket ledde till att jag gick av bussen 3 minuter innan första lektionen skulle börja. Stressade in till skolan, går in i klassrummet och läser på tavlan: Malin Toresäter är sjuk, ni får jobba på egen hand idag.
Shit vad jag blev irriterad :@
Om jag visste detta så skulle jag varit hemma å sovit nu, hade inte behövt gå upp förrän 10...

Nää, nu ska jag ta tag i engelska uppgiften. Har sagt hela veckan att jag ska göra den, men nu sitter jag här utan uppgifter gjord pch den ska lämnas in ikväll. Men skit samma, det tar ju typ 15 minuter att skriva den...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0