Kanon dag!

Shit vilken kanon dag det har varit idag.
Efter en måååånga timmars sömn vaknade jag utvilad för första gången sedan förra helgen.
Dock så var det 30 minuter innan jag skulle åka till Idrottshallen för att kolla på herr- och damlagsmatch så det blev lite stressigt, men jag hann i alla fall dit i tid :P

Shit vad jobbigt det är att sitta och titta på när mitt lag spelar. Jag vill vara tillbaka NU! Jag tro dock att det blir vila hela veckan för mig, vill inte komma tillbaka förrän foten är helt okej. Vill inte att det ska bli värre, för då kommer jag kanske behöva vara borta jättelänge senare.

Jag hade ialla fall med min egna kamera idag till matcherna. Martin sa att jag skulle ta lite kort, och det fick jag gjort. 150 sycken blev det.

Trots att jag inte har gjort så mycket idag, så har mitt humör varit på toppen nästan hela tiden.

--------------

Imorgon måste jag plugga :/ Har ett stort naturkunskapsprov på torsdag (halva kursen). Jag kan nästan allt, så det kommer nog inte bli så jobbigt, men bara tanken på att plugga gör mig trött.

Om jag hinner så ska jag även på spinning, men vi får se hur det blir med det.
Idag skulle jag också på spinning (10.30), men jag kände för att ta lite sovmorgon så jag struntade i att gå dit :P

Nää, nu ska jag köra lite rehab och sedan är det tv som gäller.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0