Kort inlägg.

Idag får det bli ett kort inlägg från mig.

Skulle egentligen lagt den mesta tiden till att plugga idag, men det blev inte så. Jag har bara pluggat i 1½ timma, men ändå har jag fått gjort en hel del.
Jag är helt klar med engelskan och naturkunskapen har jag läst igenom en gång.

Imorgon är det måndag, vilket betyder skola 8.00-16.30.
Jag har dock inte så jobbiga lektioner: engelska i 1 timma och produktionsutrustning i 3 h & 20 minuter.
Imorgon är det även b-lagsmatch mot IBK Götebrog i Torpahallen klockan 21.05, men jag vilar fortfarande. Jag tänker faktiskt inte åka och kolla på matchen, måste lägga lite tid till fysik, matte och naturkunskapen.
Egentligen så skulle jag ha velat se matchen, men jag måste plugga.
På tisdag är det b-lagsmatch igen, men denna gången i Idrottshallen 19.40. Den matchen ska jag kolla på.

Nää, nu ska jag inte skriva mer, ska plugga lite till, sedan stänga av datorn och gå å lägga mig.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Martin

Plugga på så kan du njuta av fighten imorgon

2008-02-04 @ 07:59:54
Postat av: #15

Jag ska se på matchen även om jag inte hinner plugga klart :P

2008-02-04 @ 09:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0