Någon som vill hämta mig i Ytterby och köra mig till Idrottshallen imorgon kl. 20.30??

Jag har insett att jag stressar lite för mycket. Det är därför jag har så j*kla ont i huvudet hela tiden.
Stressen beror på skolan. Det är mycket som ska göras innan lovet.

Ärligt talat så ser jag inte fram emot lovet. Det kommer ju kännas som man går i skolan ändå, har hur mycket som helst att göra :/ .

Har suttit och pluggat sedan klockan halv sju, men nu kände jag för en liten paus.

Imorgon ska jag på spinning :D
Dock så ska jag ta mig till Idrottshallen efter, för att kolla på träningen, men mamma var inte så jätte villig på att köra till Ytterby och hämta mig för att sedan lämna mig i Idrottshallen och åka hem igen... Men men, det löser väl sig på ett eller annat sätt...

Nää, nu ska jag fortsätta plugga.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0