Ny vecka, nya möjligheter...

Idag är det måndag och min dag började för jävligt...
Väckarklockan ringde 6.30. Jag hann vara vaken i 10 minuter innan jag och min storebror började bråka. Allt slutade ialla fall med att jag 5 minuter senare, osminkad och med oborstat hår, var på väg till bussen.

Första lektionen är snart slut :D Äntligen.

Shit, det är så mycket i skolan just nu, så egentligen har jag inte tid att sova...
Denna vecka är jäkligt mycket att göra, men men det är snart lov. Dock så kommer mitt lov bestå av mycket pluggande, men men det är inte så mycket jag kan göra åt det...

Nu måste jag dra, ska åka till Torslanda på lektion....
Skriver kanske när jag kommit dit.

Ha en mycket bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0