Seg dator :/

Min dator börjar bli seg nu. Det kanske är dags att lägga över filmerna och lite av musiken på min externa hårddisk snart.

Har svenska just nu, men det händer inte så mycket här. Läraren är ute och pratar med några... Här i klassrummet är vi typ 25 personer, men vi låter som 100 pers... Men sak samma, huvudsaken är att vi har roligt :P

Lektionen slutar 14.10 och 14.30 börjar idrotten.
Det är jättebra planerat med tiden... Vi har 20 minuter på oss att gå från Lindholmen till Lundbystrand, och dessutom byta om. Det kommer bli stressigt.
Jag har ännu inte bestämt om jag ska vara med på idrotten eller inte, men jag tror jag är med, måste träna... Inte för att det kommer ge så mycket, men det är ju bättre än ingenting alls.

Nu ska jag göra klart uppgifterna som ska göras...

Ha de gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0