Snart helg

Snart är det helg. Jag har bara en lektion kvar, som för övrigt håller på nu:P
Slutar i alla fall 15.30, men eftersom det är fredag så slutar vi nog 15.10. Våran engelska lärare brukar inte orka vara kvar hela tiden, men det gör inte oss något ^^

I helgen ska jag sova :P Har inte så mycket planerat helt enkelt.
Imorgon är det innebandymatch, men jag ska inte vara med, kommer ändå befinna mig i Idrottshallen 14.15 när samlingen är. Å kameran åker självklart med, måste ju inviga den lite. Hann ta typ 150 kort innan jag lånade ut den till mamma, som ville låna den för att ta kort på allt mögel de har på jobbet (Marstrands förskola).
Jag är riktigt stolt över min kamera, den har verkligen allt jag vill/behöver ha.

På söndag ska jag nog inte göra någonting, kanske träffa någon kompis. Har även bokat spinningpass, men de är inte säkert att jag går dit. Men men, det återstår att se.

Men nu funderar jag på att fortsätta lite på engelskan, har muntlig redovsning på tisdag, så det kanske är dags att läsa igenom det man skrivit.

Skriver nog mer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0