Tisdag...

Denna dag vill jag helst glömma.
Har haft ont i huvudet hela dagen, och mått allmänt dåligt. Det är mycket i skolan just nu.
* Hade engelska redovisning idag.
*Tyska läxa till imorgon
* Naturkunskapsprov på torsdag
*15 uppgifter i fysiken till på fredag
* 23 uppgifter i matten till på fredag

Jag pluggar nästan hela tiden. Idag fick jag avboka spinningen för att hinna kunna plugga. Hoppade dock över idrotten (sa att jag skulle till gymmet, eftersom jag ändå inte får vara med pga foten) så jag slutade 14.20, men jag var inte hemma förrän 16.30.

17.50 åkte jag till Idrottshallen för att kolla på match.
Jag hade fått order av Martin att rapportera ställningen efter varje period, men  jag har gratis sms, så det blev rapportering efter varje mål/utv :P. Det var faktiskt kul :D

Just nu väntar tyskaboken på att jag ska öppna den, villket jag absolut inte vill egentligen, men men jag får väl göra det ändå.
Måste även plugga lite mer naturkunskap...
Får se om jag kan sova så mycket att jag är pigg imorgon... Tror inte det, emn det återstår att se...

Nää, nu ska jag som sagt plugga. :/

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0