Tränade innebandy idag :D

Idag har jag pluggat och tränat.
Kunde inte sova inatt, jag tänkte för mycket på helt fel saker. Till slut var jag så jäkla trött att jag somnade, klockan var då 10 (alltså i morse/förmiddag), men sömnen varade inte så länge. Klockan 11.15 vaknade jag igen, och då kunde jag verkligen inte somna om. Låg däremot kvar i sängen och tog det lugnt till 11.40.
Ungefär 11.41 satt jag vid skrivbord och pluggade tyska. Fick gjort mycket, men det är fortfarande hur mycket som helst kvar att plugga på.
Jag kommer behöva plugga hela lovet. Nästa vecka är inte rolig...
*Matteprov
*Fysikprov
*Tyskaprov
*Inlämning, flödesschema
*Inlämning engelska
*Engelska redovisning
*Svenska läxa

Allt detta ska jag alltså få in på fem skoldagar. Det är mycket bra planerat av lärarna. Dom har inte upptäckt att man kan prata med varandra eller??

Skulle egentligen ha ätit middag nu, men det struntar jag i, jag måste plugga.
Det skulle även varit gött att sova lite, men det får också vänta till ett bättre tillfälle...

Idag har jag träna, och inte lite heller...
Först var det spinning 17.30-18.30
Sedan så var det innebandy 19-21.
Jag skulle egentligen tagit det lite lugnt på innebandyn, men jag kan inte ta det lugnt. Det är så kul att man inte kan köra på 30%.
Foten höll i alla fall. Kände av lite någon gång ibland, men det var inte så farligt. Nu känner jag ingenting i den. Det gör inte ont och den har inte svullnat mer.
Kanske kan jag börja träna snart igen. Jag tackar ju inte nej till det om man säger så...



Imorgon ska jag och Emma åka till Göteborg. Det ska bli kul :D
Vet inte om jag ska köpa något, de har ju blivit en del shopping den senaste tiden.

Nää, nu måste jag fortsätta med pluggandet.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0