Trött och träningsvärk...

Har precis kommit hem från spinningen... Finns det något lika underbart som att ställa sig vid spisen, göra lite havregrynsgröt och sedan slänga sig i soffan och slappa?
Det är ungefär så jag brukar göra efter en träning ^^
Shit, jag har så ont i benen, träningsvärken kommer fram mer och mer. Men lite träningsvärk har man väl inte dött av :P
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. De början nämligen bli lite segt att plugga hela dagarna. Just de, jag har ett spinningpass inbokat klockan 17.30...
Till Emilie: Jag har testat aerobics, men har inte fastnat för det riktigt, jag tycker det är mycket roligare med spinning. Men tack för tipset!

Måste sluta nu, gröten kallnar...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0