Är i skolan...

Godmorgon, eller god förmiddag kanske man ska säga.
Hoppas allt är bra med dig. Jag mår i alla fall toppen.
Sitter just nu i skolan på Lindholmen och har "jokertid" dvs, utsatt tid för att plugga. Har precis gjort klart en laborationsrapport i fysik, som ska in på fredag.
Om 30 minuter är det dags för mig att äta, och efter det så ska jag bege mig till skolan i Torslanda (Volvo fabriken).

Foten känns fortfarande bra, rörligheten blir bättre och bättre ju mer jag går på den :D

Idag har jag inte så mycket planerat faktiskt. Ska plugga lite ( matte, fysik, naturkunskap och skriva en tyska grej). Fast om jag är smart så gör jag tyskan nu, för den går snabbt. Man ska skriva en text på 60 ord om vad man har gjort på jullovet.

Nu har jag bestämmt mig för att skriva tyskan.
Skriver kanske mer här senare idag.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0