F*n vad gött!!!

Det stora naturkunskaps provet som jag skulle ha på torsdag har blivit flyttat till nästa torsdag, pga att vi haft så mycket i skolan denna vecka. Jag är så enormt glad :D Nu kan jag plugga lite extra och dessutom hinna att träna :P

Igår så var det innebandyträning... Det gick inte jättebra i början, sprang i en båge och trampade till lite för hård, vilket gjorde att det brände till i foten och smärtan var enorm.
Var dock tillbaka på planen efter lite vila.

Idag gör det ont i hälsenan, tror det beror på mitt träningsprogram jag kör för att få foten att bli bra. Så det är nog inte så farligt.

Idag har jag varit hos farmor och farfar. Farmor fyllde 75 år.

Resten av kvällen blir nog lugn, tänkte inte plugga något idag. Det har blivit en del de sista dagarna, så nu behöver min hjärna vila lite.

Imorgon e de en seg dag. Börjar klockan 8.00 på Lindholmen med Fysik (lektionen slutar 9.30). Sedan är det Samhällskunskap 9.40-11.20.
Efter det drar jag till Torslanda där en tre timmar och tjugo minuters tyska lektion väntar.
Slutar i alla fall 16.30

Nää, nu ska jag lägga över allt jag har på min dator till min externa hårddisk.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0