FREDAG :D

Idag är det fredag och jag sitter just nu i skolan.
Har gjort en svenska skrivning (som jag missade när jag var hos läkaren i onsdags).
Den gick faktiskt bra, skulle skriva en bokrapport på den sista Harry Potter boken...
8 A4 papper blev det, och jag är nöjd med det.

Just nu så väntar jag på att få åka till Torslanda. Ska ha fordonskunska...
Det är faktiskt lite jobbigt ibland att gå i skola på två olika ställen, speciellt när man måste åka mellan...
Men men sak samma, jag trivs bra i skolan ändå. Det e ju inte många skolor som man får en bärbar dator och lön på...
Idag får jag faktiskt första lönen, och studiebidraget. Jag kommer bli rik mohahaha....
Idag ska jag även hämta min kamera (eller rättare sagt, pappa ska hämta den:P)

Nää, den här datorn tyckte jag inte om (sitter vid en av skolans), så nu slutar jag skriva...

Skriver kanske ikväll, efter matchen....
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0